Wednesday 22 September 2010

Apa Kata Boss Chelsea Carlo Ancelotti

Boss Chelsea Carlo Ancelotti Tidak Bimbang Dengan Kecerderaan Terry

Pengurus Chelsea Carlo Ancelotti berkata dia tidak risaukan tentang kecerderaan John Terry.Kekalahan dalam perlawanan Carling Cup menentang Newcaslte United semalam terry gagal membantu kelabnya setelah dimasukkan pada separuh masa pertama mengantikan Alex tapi beliau yakin terry mampu bangkit dan beraksi sepenuh tenaga apabila menentang manchester City minggu ini.Pada pelawanan semalam terry tiada mengalami masalah dan bermain baik selama 45 minit bukan kerana die cerdera tetapi telah dirancang sebegitu.Cuma apa yang dirisaukan adalah berkaitan Kalou dan Benayoun yang mungkin terlepas pelawanan minggu ini apabila mengalami kecerderaan semalam dan kami berikan rehat dan masa untuk mereka pulih.

Carlo Ancelotti Tidak Kecewa Kekalahan Kepada Newcaslte United Carling Cup

Ancelotti berkata liga piala carling bukanlah matlamat utama Chelsea selepas anak buahnya kecundang di tangan Newcaslte United pagi semalam.Beliau menurunkan sebahagian pemain muda dimana 3 pemain pertahanan muda digandingkan dengan terry,malah terry cuma bermain hanya 45 minit untuk mengelakkan kecerderaan apabila berkunjung ke eastland awal malam sabtu.
Beliau berkata:"Ini bukan keutamaan kita,saya mahu menang tetapi saya tidak kecewa jika kalah,saya gembira dengan prestasi pasukan tetapi bukan dengan keputusan.
"Kami melakukannya dengan begitu gemilang dimana kami bangkit dari ketinggalan 3 - 1 kami bermain 10 orang menentang 11 orang dengan semangat juang yang tinggi itu penting yang kami gunakan.
"patrikck Van Aanholt, 20 - berjaya menjaringkan gol, Jeffrey Bruma, 18,and Gael Kakuta,19 menjadi tonggak utama chelsea dan Josh McEachran 17,menunjukkan prestasi terbaik selepas masuk mengantikan Salomon Kalou yang cerdera dalam minit ke-54.
"Anda boleh mengharapakn masa depan dengan pemain-pemain ini,mereka ada bakat,personaliti dan pewatakkan cermerlang,ini pertandingan mereka,mereka layak mengharungi pengalaman yang menyeronokkan.
Beliau juga mendedahkan bahawa kalou mengalami kecederaan peha dan benayoun mengalami kecederaan betis,mereka mungkin telepas perjalanan ke city.kakuta juga dilaporkan mengalami sedikit masalah kecederaan.
Ditanya mengenai kecederaan Kalou, Beliau berkata:"keputusanya akan diputuskan pagi ini mengenai kecederaannya.
"Pengadil mengendalikan pelawanan dengan baik dan adil tiada masalah dan pesembahan yang baik.
Pengurus bebangsa Itali itu menyatakan bahawa terry akan mengetuai pasukan chelsea menentang city minggu ini

Carlo Memuji Prestasi Josh McEachran

Josh mcEachran merupakan seorang pemain tengah yang baik seumpama Frank lampard dia bakal mengantikan lampard suatu hari nanti.Pemain muda ini dimasukan semasa separuh masa kedua mengantikan yossi benayoun kerana tercedera.Berusia 17 tahun berpewatakan baik dan mempamirkan skill yang luar biasa pada usianya.Dia masih muda tetapi mampu menjadi seorang midfield yang sebeguna.

1 comment: