Monday 25 October 2010

LATES CHELSEA BLUES 26OKT 2010

Rooney buat pusingan 'U' resahkan Terry
Chelsea mula gelisah selepas Wayne Rooney membuat pusingan-U untuk terus kekal bersama Manchester United ketika beranggapan pemergian penyerang England ke kelab lain – jika berhasil – boleh membantu memudahkan cabaran mereka, musim ini.
Ketua pasukan The Blues, John Terry turut bimbang kontrak baru penyerang prolifik itu yang lumayan akan memantapkan jentera United untuk terus menyerlah, musim ini dan sebaliknya menyentap peluang mereka.
Rooney :kenapa semua orang takutkan aku...hodoh sangatkah aku..

Malouda Pemain Terbaik England

Kapten France Florent Malouda kini sudah menjaringkan 7 gol untuk peribadinya dan ini meletakkan beliau sebagai penjaring terbanyak berkongsi dengan Carlos Tevez untuk musim 2010/11.Beliau membantu pasukannya dalam kancah EPL di mana Chelsea gah di persada liga serta membantu Chelsea menang menundukkan Wolve 2-0 di Stamford Brigde minggu lepas di mana salah satu hasil jaringan Malouda.

Malouda :belengang oh belengang si paku lengang kalau baik hati nannti orangpun sayang...


Scott Siclair berjaya Di Swansea
Bekas pemain Chelsea Scott Siclair 21 tahun yang kini bermain dengan Kelab barunya Swansea kini mencapai zaman kegemilanganya di mana beliau menjadi tunjang penting dalam pasukanya.Beliau di beli Chelsea dari Bristol Rovers dengan bayaran 200,00 dan masanya di habiskan di bangku simpanan hinggalah beliau di pinjamkan ke Plymouth,QPR,Charlton,Crystal Palace,brimingham dan wigan tetapi masih tidak meyerlah hinnga di dipinjamkan ke Swansea City dan terus keluar dari Chelsea dengan wang pepindah 1 juta.

Sinclair :saya tak mampu bermain dengan baik di Chelsea saya mampu tangkap angsa jer

Cech - Pertahanan Kunci kerjayaaan
Selepas kejayaan 2 - 0 ke atas pasukan bawahah liga Wolve kini Chelsea di tangga teratas dengan 5 mata mendahului.Kerjaya ini tertumpu kepada kecermelangan goalkeeper terbaik chelsea di mana beliau menjadi tunjang utama dalam setiap perlawanan.Beliau yang cuma melepaskan 2 gol dalam liga berkata."kunci kerjaya Chelsea mempertahankan gawang gol adalah teletak pada pertahanan saya hanya mampu membantu,cari ini mampu untuk mengekalkan kejuaraan liga buat kali ke 2 berturut-turut.

Cech :hahahha aku kebal cuma 2 gol jer bolos

Pengurus Chelsea Carlo Ancelotti memuji pertahanan Portugal itu dengan berkata: "Kami boleh menggunakannya di posisi kanan sama seperti Ashley (Cole) di posisi kiri. "Dia mempunyai kemahiran yang sama dengan Ashley, jadi dia memberi satu lagi dimensi baru kepada kami."
Bosingwa :ehh nasib tak jatuh....

No comments:

Post a Comment