Wednesday 27 October 2010

LATES NEWS BLUES 28/10/10

Bojan Krtic Sasaran Terbaru Chelsesa
Chelsea dan West ham di laporkan sedang menyediakan tawaran bagi pemain muda bebakat Barcelona Bojan Krtic yang masih belum menjaringkan sebarabg gol pada musim ini.Beliau yang beusia 20 tahun itu akan tamat kontrak bersama Barca pada tahun 2012.Beliau juga calon utama bagi Chelsea untuk mengantikan Drogba dan Anelka pada masa depan.
Bojan :waahh nak main gan Chelsea...wahhh


Chelsea Mahu Khidmat Darijo Srna
Chelsea dikhabarkan berminat mendapatkan kapten Croatia dan Shakhtar Donestsk pada pintu perpindahan Januari ini.Beliau yang berusia 28 tahun pernah membantu kelab gegar si Ukraine pada UEFA Cup.Pemain Bek kiri ini juga di intai Juventus,Bayen Munich dan Spurs.Bagi Chelsea adakah pemain ini menjadi pilihan sedangkan mereka mempunyai Bosingwa dan Ferreira di posisi pertahanan kiri?
Srna :Carlo ape2 hal call aku k...





Agent Alves Setuju dengan Tawaran Chelsea

Pemain Barcelona 28 tahun gagal menyambung kontraknya bersama Barcelona di mana kontraknya akan tamat pada jun 2012.Berpandukan pada sumber yang di percayai Agent Dani Alves telah tertarik dengan tawaran Chelsea di mana yuran perpindahan untuk pemain bek kiri Brazil itu sebanyak 30 juta dan kontrak 4 tahun.
Alves :Carlo tgk dadaku tak bebulukan...ni nk minta sain autograf

Santa Cruz : Chelsea Pasukan Yang Kuat
Dalam temubual dengan pemain Man City Santa Cruz berkata :

“City’s goal must be to be among the top four, but we are below the level of those who will fight for the title.

Chelsea look the strongest, most stable. Manchester United and Arsenal have great squads and will be up fighting for the title. We will have to play for fourth place, probably with Tottenham.”
Santa: dahlah duduk kat bangku simpanan..tak mampu nak standing Chelsea

Bekas Goalkeeper Chelsea Di Bradford
Bekas goalkeeper Chelsea Lenny Pidgeley kini dalam ujian untuk mewakili kelab Bradford selepas beliau meninggalkan kelab lamanya Carlisle.Beliau yang gagal mendapat tempat di mana-mana kelab musim lepas berharap dapat bermain dengan Bradford.
Lenny :berginilah nasib diriku yang malang ooh tuhaan..

Chelsea Sambung Kontrak Ivanovic
Chelsea telah membuat satu sambungan kontrak baru kepada pemain pertahannya Branislav Ivanovic 28 tahun di mana kontraknya di sambung hingga tahun 2014 dengan bayaran 60 juta.Sebelum ini beliau hanyalah menerima 40 juta sahaja dan merupakan gaji terendah bagi pemain Chelsea.Dengan 20 juta kenaikan gaji maka tertutuplah minat kelab luar seperti Juventus untuk memilikinya.
Ivanovic : JT ooh gaji kau mahal dari aku lagi yerr...

Harapan Chelsea -Ganso

Pemain muda Brazil (SUB 20) Paulo Henrique Ganso dan juga pemain attacking midfielder Santos telah menolak sambungan kontrak baru besama kelabnya sekarang.Kini Chelsea dan musuh ketatnya Man United dan Man City telah berminat mendapatkan khidmat pemain muda tesebut.

Ganso : neymar aku nak ikut hang pi Chelsea mana aci hang g sorang...

Bastian Schweinsteiger ke Chelsea ?

Bayen Munich dalam keadaan dilema di mana pemain tengahnya semakin hampir dengan pitu perpidahan musim panas ini.bayen Munich cuba menyekat Kelab England terutamnaya Chelsea menyambar pemain 26 tahun itu ketika pemain tesebut akan tamat kontraknya pada tahun 2012.
shweinsteiger :siapa nak dapatkan aku.....!!!

No comments:

Post a Comment