Wednesday 29 September 2010

AMARAN??

Pemilik Chelsea : Abramovich ,memberi amaran kepada pemain-permain Chelsea permotongan kos tidak akan menjadi alasan untuk gagal
Pemilik Chelsea Aramovich

Abramovich berkata kepada permain-permainnya bahawa permotongan kos dalam pasukannya tidak akan menjadi alasan untuk kegagalan.beliau percaya dan yakin bahawa skuad kendalian Carlo Ancelotti ini akan mempertahankan kerjuaraan EPL dan memenangi kejuaraan UCL buat pertama kalinya.
"Mesej ini sungguh jelas bagi pemilik Chelsea ,beliau mahukan kesemua kemenangan dengan skuad yang ada ini".Kata John Terry.
"Kami kehilangan pemain berpegalaman terutamnaya Joe Cole,tetapi kami gusar.Sekarang ramai permain mudah telah menunjukkan kebolehan masing-masing.
5 pemain berpengalaman meningalkan Chelsea musim panas ini dan masalah kecederaan melanda frank lampard,Salomon kalou dan Yossi Benayoun dan kekalah kepada Newcastle dan manchester City.
Chelsea berjaya mengalahkan kelab marseille pada pagi rabu lalu,tetapi pihak UCL akan mengadakan siasatan mengenai tuntutan-tuntutan dari ketua keselamatan Guy Cazademont kelab francis itu kerana telah dihalau untuk menyaksikan pelawanan ini dan mengawasi kehadiran penyokong lawan.

John Terry merayakan gol pertamanya musim ini dalam UCL

No comments:

Post a Comment