Thursday 27 January 2011

LIVERPOOL TOLAK TAWARAN CHELSEA 35 JUTA UNTUK TORRES

Pihak pengurusan Liverpool telah menyatakan bahawa pihak beliau telah menolak tawaran dari pihak Chelsea untuk membida pemain paling bepengaruhnya The Red Fernando Torres dengan yuran perpindahan 35-40 juta Uero. Pihak Liverpool menyatakan bahawa penyerang tesebut bukan untuk di jual.

Pemilik Chelsea Roman Abramovich telah lama menyatakan minat terhadap pemain kelahiran Spanyol tesebut, ini terbukti dengan kesungguhanya memancing pemain tesebut sejak sekian lama dan menjadikan Torres sebagai senarai utama pembeliannya musim ini. Roman tidak mungkin berputus asa dan mungkin terus memancing Torres walaupun terpaksa banyak melabur.

Khbar angin menyatakan bahawa pihak Liverpool akan melepaskan Torres dalam lingungan 50 Juta Uero jika mana-mana kelab mahukan khidmatnya.Kontrak Torres akan tamat pada tahun 2013 tetapi Chelsea mengharapakan beliau dapat meninggalkan Anfield unutk meyarung jersi The Blues.

adakan impian akan jadi kenyataan ?

Pada masa yang sama Liverpool kini giat memancing pemain Ajax Luis Suarez, di mana beliau begitu minat menyertai kelab tersebut jika Suarez berpindah ke Anfield kemungkin menyebabkan Torres tersisih.

No comments:

Post a Comment