Sunday 31 October 2010

LATES NEWS BLUES 3110/10

Chelsea Mengintai Connor Wickham
Pemain muda Ipswich Connor Wickham 17 tahun menjadi sasaran utama kelab utama EPL seperti Liverpool,Man United,Arsenal dan Spurs tidak ketinggalan Chelsea.Beliau merupakan pemain England U17 menjadi pemain penting dalam skuad Ipswich yang di terajur pengandali Roy Keane.Pemain ini di jangka bernila 8 jutaatau lebih mengikut bidaan setiap pasukan yang berminat.

Chelsea vs Spartak Moscow :Carlo Mahu Layak Ke Peringkat Kalah Mati
Pengurus Chelsea Carlo Ancelotti berharap agar pasukannya akan layak ke peringkat kalah mati pada liga juara-juara jika mampu mengutip mata penuh pada perlawanan pagi Rabu nanti apabila melayan kunjungan Spartak Moscow di arena Stamford Brigde untuk memastikan tiket awal ke peringkat seterusnya.Jika Chelsea layak maka ini memberikan kelebihan utama kepada Chelsea dengan pesaing-pesaing lain dalam eropah dan EPL.Beliau menegaskan :

"That's why it's very important to win against Spartak,We can qualify and we can also close the group and arrive in first place. And that will allow us to stay more in focus in the Premier League."It's not just about resting players in the final two games. Without pressure you can also have less problems both mentally and physically which is good for the players So it's very important to get three points."It will not be easy because in the away game they caused us a lot of problems – and we have to pay attention because they are really involved in the race for second place. But we play at home and we want to win."

Rancangan Chelsea :Peringkat 16 terbaik
Bos Chelsea Carlo Ancelotti berkata bahawa kemenangan ke atas Spartak Moscow pada rabu nanti mampu membantu Chelsea layak secara mudah ke pusingan seterusnya dan melepaskan tekanan terhadap kejohanan ini serta memberikan amaran kepada pencabar lain di EPL terhadap kemampuan Chelsea.Chelsea yang berada di puncak kumpulan F hanya perlu 3 mata untuk layak secara autometik jika menang di Stamford brigde.
Pesaingutama Chelsea ,Man United akan berkunjung ke Rangers dalam kumpulan C di mana pada pertemuan terdahulu mereka seri 1-1 di Old Traford.Carlo mengulas :-

It's very important to beat Spartak,' said Ancelotti. 'We can qualify, close the group and arrive in first place. And that will allow us to stay more in focus in the Premier League.'


No comments:

Post a Comment