Thursday 27 January 2011

CHELSEA MAHUKAN PIRLO

Pemain bepegalaman AC Milan Andrea Pirlo 31 tahun akan tamat kontraknya pada akhir musim panas ini dan masih belum mendapat sambungan kontrak baru.Ini bekemungkinan bahawa khabar angin mengambarkan bahawa beliau akan keluar dari negara asalnya dengan perpindahan pecuma.

Pirlo merupakan pemain utama di bawah kendalian pengurus AC Milan Massimilano Allegri, tetapi adakan belia akan kekal dalam kesebelasan utama kelab berpusat di San Siro itu ?

Carlo mahukan Beliau

Pengurus The Blues amat berminat untuk mendapatakan bekas pemainnya kerana mereka pernah berkerjasama dalam tempoh yang lama sebelum kendalian Rossoneri.King Carlo pernah cuba membawanya ke Stamford Bridge tetap dihalang oleh pemilik AC Milan, Milan Silvio Berlusconi untuk tidak menjualnya.

Jika perpindahan ini dapat dilaksanakan ini dapat membantu pemain muda seperti Josh McEachran menimba ilmu dengan beliau untuk menjadi pemain masa depan Chelsea.

Kehadiran Pirlo bergantung kepada kemampuan Chelsea layak ke kejohanan Liga Juara-Juara musim hadapan dan gaji yang mengikut kemahuannya.

No comments:

Post a Comment