Wednesday 26 January 2011

DAVID LUIZ OH BENFICA?

Menjelang pintu perpindahan Januari akan tamat,Chelsea masih gagal mendapatkan satupun pemain dalam pintu perpindahan bagi membantu mengekalkan trofi EPL musim 2010/2011 kali ini.Pelbagai khbar angin telah kita dengar, hanya yang paling hampir adalah perpindahan pemain pertahanan Benfica David Luiz ke Chelsea dan masih menjadi tanda tanya setiap peminat Chelsea seluruh dunia.

Kini bemacam-macam yang sudah digembar-gemburkan oleh pihak media-media kedua-dua pihak dan kebanyakkan ada romus semata-mata.Harga yang di letakkan oleh pihak Benfica begitu tinggi dalam lingkungan 20 -30 juta Uero,bukan itu sahaja malah pihak benfica turut mahukan pemain gantian sebagai penukaran perpindahan itu.

Berita terbaru yang agak menghampakan kita,pihak pengurusan Benfica sekali lagi menolak pemintaan Chelsea dengan yuran perpindahan 25 juta uero.pihak Benfica memujuk Chelsea agar pemain muda Chelsea Jeffery Bruma sebagai ganti tetapi beliau bekemungkinan akan di pinjamkan ke West Brom. Chelsea menaruhkan Nemanja Mantic sebagai ganti dalam perpindahan itu.

Difahami satu keputusan muktamad itu akan dibuat pada hari Khamis dengan Chelsea berharap Benfica itu akan bersetuju kepada syarat-syarat mereka. Bagaimanapun Benfica telah menjawab dengan meminta terus'tambahan'.
Sebagai tambahan,benfica masih mencuba untuk memujuk Chelseauntuk membenarkan mereka ambilJeffry Bruma sebagai sebahagian dari urus janji denganLiga Perdana juara-juara mendesak pemain pertahanan tidakuntuk dijual. Bruma akan keluar ke atas pinjaman, mungkin ke Westbrom untik musim selebihnya jika Luiz ditandatangani.


Benfica
telah ditawarkan pemain Chelsea nemanja Mantic sebagai 5 juta uero juta tambahan dalam pemindahan mengambil nilaikeseluruhan untuk 30 juta uero


No comments:

Post a Comment